Osnovna škola „Đuro Pilar“, Slavonski Brod

 

Škola u kojoj dobre ideje postaju stvarnost

DIGITALNA AVANTURA TREĆAŠA

DIGITALNA AVANTURA TREĆAŠA

Digitalna avantura trećaša - Brošure o Osijeku, Đakovu i Kopačkom ritu Učenici 3.c razreda Osnovne škole“ Đure Pilara“  pokazali su veliku kreativnost i marljivost tijekom priprema za terensku nastavu. Prije nego su krenuli u posjet Osijeku, Đakovu i Kopačkom ritu,...

UČENICI NAŠE ŠKOLE NA MOBILNOSTI U MAĐARSKOJ

UČENICI NAŠE ŠKOLE NA MOBILNOSTI U MAĐARSKOJ

Devet učenika naše škole ( Oskar Damjanović, Marin Rajković, Tena Janžić, Josipa Jakubiv, Ana Vukoje, Barbara Kovačević, Stjepan Kovačević, Lovro Perković i Antonio Manot) boravili su u međunarodnom Kampu u Šiofoku u Mađarskoj u sklopu Erasmus projekta Asset...

 MEĐUNARODNI DAN SREĆE 20. OŽUJKA

 MEĐUNARODNI DAN SREĆE 20. OŽUJKA

Zajednička aktivnost u sklopu projekta Razvoj emocionalne inteligencije kod učenika osnovne škole OŠ „Đuro Pilar“, Slavonski Brod i OŠ Vodnjan-SE Dignano, Vodnjan   Povodom obilježavanja Međunarodnog dana sreće, 20.3.2025. godine održana je zajednička radionica...

 DAN SIGURNIJEG INTERNETA

 DAN SIGURNIJEG INTERNETA

Zajednička aktivnost u sklopu projekta Razvoj emocionalne inteligencije kod učenika osnovne škole OŠ „Đuro Pilar“, Slavonski Brod i OŠ Vodnjan-SE Dignano, Vodnjan Povodom obilježavanja Dana sigurnijeg interneta 11.2.2025. godine, održana je zajednička radionica i kviz...

RADIONICA: HRVATSKI ZNAKOVNI JEZIK

RADIONICA: HRVATSKI ZNAKOVNI JEZIK

Osvrt na radionicu: "Hrvatski znakovni jezik" (06.02.2025.)   Tijekom radionice posvećene Hrvatskom znakovnom jeziku, učenici su kroz prezentaciju, razgovor i gledanje edukativnih videa upoznali osnove komunikacije gluhih i nagluhih osoba. S velikim interesom...

RADIONICA: STEREOTIPI

RADIONICA: STEREOTIPI

Osvrt na radionicu: "Stereotip" (11.02.2025.) U sklopu radionice na temu "Stereotip", učenici su imali priliku kroz razgovor i debatu promišljati o svakodnevnim predrasudama i načinima na koje stereotipi utječu na naše ponašanje i odluke. Kroz otvoreni dijalog učenici...

Skip to content