Osnovna škola „Đuro Pilar“, Slavonski Brod

Carnivali – lives in festival

Osnovne informacije o projektu:

Broj projekta: 2020-1-UK01-KA229-079021_5

Nositelj projekta: Rayleigh Primary School (UK)

Partneri: Tanneforsskolan, Linkoping (SWE), St Joan Antide School Gudja (MLT), Sivas Bilim ve Sanat Merkezi, Sivas (TR), OŠ Vižmarje Brod Ljubljana (SLO),  OŠ Đuro Pilar, Slavonski Brod (HR)

Ukupna vrijednost projekta: 101.888,00€

Od toga naša škola ima pravo iskoristiti: 15.980,00* €

Trajanje: rujan 2020. – rujan 2023.

Projektni tim

  • Ivan Ilišević, voditelj projekta
  • Ema Filajdić, koordinatorica pedagoških istraživanja
  • Senka Jelić, koordinatorica za RN
  • Darija Grgić, koordinatorica za RN
  • Aleksandra Balen, koordinatorica za EJ
  • Mirela Šprajc, koordinatorica za GK
  • Mirta Malčić, koordinatorica za prirodne znanosti
  • Igor Nikičić, koordinator operativnih aktivnosti
  • Kolege/kolegice suradnici

Ciljevi projekta

  • Podići svijest o važnosti promjene paradigme poučavanja i učenja u školi i zajednici
  • Unaprijediti čitalačke i digitalne kompetencije učenika i učitelja te promovirati inovativne metode učenja
  • Njegovati kritičko mišljenje i sposobnost riješavanja problema kod učenika
  • Jačati Europsku suradnju između različitih škola
  • Njegovati inkluzivne prakse unutar škola
  • Razvijati shvaćanje i korištenje materinjih i stranih jezika
  • Poticanje inkluzivnih aktivnosti u školama
  • Razvijanje vještina učenika i učitelja

ZA UČENIKE:

  • Izgradnja zajednice/suradničko učenje

Projekt omogućuje djeci unutar svake partnerske škole da rade zajedno kako bi proizveli svoju verziju karnevala ili festivala o kojima su naučili od drugih partnera. Projekt omogućuje djeci unutar svake partnerske škole da zajedno rade na proslavi vlastitog tradicionalnog festivala ili karnevala.

  • Učenje o drugim kulturama/razmjena kultura

Djeca će otkriti više jedni o drugima dok uče o tradicijama drugih zemalja.Djeca u drugim partnerskim školama uče o sebi i svojoj kulturi.Djeca se uče umjetnosti sa svrhom. Djeca uče slikati, plesati, pjevati, izrađivati modele i snimati filmove za proizvodnju karnevala ili festivala. Njihovo učenje je stvarno i usredotočeno. Djeca razvijaju komunikacijske vještine.Umjetnost i njihov fokus moraju biti proizvedeni na način koji drugi mogu razumjeti. Time se razvija korištenje materinjeg jezika te znanje i uporaba stranog jezika

ZA UČITELJE

  • Suradničko učenje

Učitelji će naučiti kako običaji njihovih zemalja i naroda mogu povećati razumijevanje ponašanja njihovog i drugih naroda.

Graditi će partnerske odnose s drugim školama u svrhu rada na projektu i budućim projektima.

Razumijet će da se umjetnost i kulturno nasljeđe mogu koristiti za razvoj govorničkih i čitalačkih aspekata materinjih jezika, informacijske pismenosti kao i poznavanja i razumijevanja stranih jezika bez negativnih utjecaja na redovite nastavne/predmetne kurikule.

Aktivnosti

U skladu s ciljevima projekta učitelji će proći edukaciju o poboljšavanju učinaka rada na području poučavanja kroz sadržaje koje poučavaju (svi predmeti predmetne nastave) te putem mobilnosti radi učenja, razmjene iskustva te primjere dobre prakse. S učenicima će se raditi spiralnim konceptom kroz 6 „faza/tema“.

Faze projekta

  • 2020 Jesen – Božićni festivali diljem svijeta
  • 2021 Proljeće  Uvod u festivale, proslava kulturnog nasljeđa
  • 2021 Ljeto – Folklorni ljetni festivali
  • 2021 Jesen – Zimski festivali
  • 2022 Proljeće – Festivali boja
  • 2022 Ljeto – Festivalska hrana, proslave i vjera

Rezultati

  • Interaktivna web stranica
  • Modeli koje će kreirati učenici
  • Povećana znanja i vještine učitelja
  • Povećana znanja i vještine učenika
  • Digitalni materijali za poučavanje
  • Razvoj kurikula svih uključenih područja poučavanja
  • Suradnja na europskoj razini

POVEZNICE:
eTwinning:

https://twinspace.etwinning.net/133024/home

https://twinspace.etwinning.net/133024/pages/page/1252567

Skip to content