Osnovna škola „Đuro Pilar“, Slavonski Brod

New ways, new skills

Osnovne informacije o projektu:

  • Broj projekta: KA229 2018-1-SI01-KA229-047047_3
  • Nositelj projekta: Rayleigh Primary School (UK)
  • Partneri: Ecole la cachette, Nouzonville (FR), Colegio Nuestra Señora de los Remedios, Valenica la cantera (ESP), Proto Dimotiko Sholio Malion, Malion (GRE), St’ primary school of Limassol Agiou Nikolaou, Limassol (CYP), OŠ Đuro Pilar, Slavonski Brod (HR)
  • Ukupna vrijednost projekta: 137.575.00 €
    Od toga naša škola ima pravo iskoristiti: 22.410.00* €

Trajanje: rujan 2019. – rujan 2021.

Projektni tim

  • Ema Filajdić, koordinatorica pedagoških istraživanja
  • Sanja Kosanović, koordinatorica za IT
  • Senka Jelić, koordinatorica za RN
  • Aleksandra Balen, koordinatorica za EJ
  • Mirela Šprajc, koordinatorica za GK
  • Milenko Lubina, koordinator za TJE
  • Ivan Ilišević, koordinator aktivnosti
  • Igor Nikičić, voditelj projekta
  • Kolege/kolegice suradnici

Ciljevi projekta

  •  podići svijest o važnosti promjene paradigme poučavanja i učenja u školi i zajednici
  •  potaknuti cjeloživotno učenje
  •  unaprijediti digitalne kompetencije učenika i učitelja te promovirati inovativne metode učenja
  •  njegovati kritičko mišljenje učenika
  •  jačati Europsku suradnju između različitih škola

                Prva dva cilja odnose se na horizontalni prioritet – otvoreno obrazovanje i inovativne prakse u digitalnoj eri (promoviranje novih inovativnih modela učenja i poučavanja, nadogradnja digitalnih materijala za učenje – Open Educational Resources, učinkovita uporaba digitalne tehnologije).

                Druga se dva odnose na specifični prioritet – promoviranje usvajanja vještina i kompetencija (promoviranje vještina učenja i poučavanja, digitalna kompetencija u kurikulumu, razvijanje kritičkoga mišljenja poučavanjem u prirodnom kontekstu, cjelovit pristup učenju).

 

Aktivnosti

U skladu s ciljevima projekta učitelji će proći edukaciju o poboljšavanju učinaka rada na području poučavanja kroz sadržaje koje poučavaju (svi predmeti predmetne nastave) te putem mobilnosti radi učenja, razmjene iskustva te primjere dobre prakse. S učenicima će se raditi spiralnim konceptom kroz 6 „faza/tema“.

Faze projekta

Faza 1 – jesenska

  • Fokus na poučavanju učenika (kako) planirati vlastito učenje i učiti pamtiti
  • Umne mape
  • Mnemotehnike
  • Teorija “rute” (Memorijske palače)
  • Ponovno pisanje
  • Glazba za memoriju (pamćenje)

Faza 2 – proljetna

  • Fokus na način planiranja bloka nastave/sata te koja pitanja postaviti kako bi uvećali učinke učenja
  • Bloomova taksonomija

Faza 3 – ljetna

  • Rad na suradnji i fizičkim aktivnostima kao načinu rješavanja problema
  • Tjelesno učenje – vani!

Faza 4 jesenska

  • Djeca uče kroz razgovor – Sokratova pitanja za dublje razmišljanje
  • Filozofija za djecu – Metoda šest šešira

Faza 5 – zimska

  • Prepuštanje učenja djeci
  • Stručnjakov plašt (Metoda “Mantle of the Expert “– Podučavanje poduzetnosti)

Faza 6

  • Djeca sama planiraju
  • Metakognicija* – Bloomova taksonomija

(Učenje se bitno olakšava korištenjem metakognitivnih strategija koje identificiraju, prate i reguliraju kognitivne procese.)

Završni rad

  • učenici izrađuju/planiraju projekt koristeći Bloomovu taksonomiju kako bi roditeljima (i javnosti) pokazali što su naučili

Rezultati

  • Interaktivna web stranica
  • Modeli koje će kreirati učenici
  • Povećana znanja i vještine učitelja
  • Povećana znanja i vještine učenika
  • Digitalni materijali za poučavanje
  • Razvoj kurikula svih uključenih područja poučavanja
  • Suradnja na europskoj razini

WEB MJESTO: 

“Outdoor learning” – aktivnosti u vanjskom okruženju

Od projekta Erasmus + do bontona u muzeju

Školski projekt New Ways New Skills predstavljen u Španjolskoj

 DOKUMENTI:

Novi_nacini__-_Nove_vjestine

AKTIVNOSTI:
Dan ružičastih majica

Skip to content