Carnivali – lives in festival
Osnovne informacije o projektu:
Broj projekta: 2020-1-UK01-KA229-079021_5
Nositelj projekta: Rayleigh Primary School (UK)
Partneri: Tanneforsskolan, Linkoping (SWE), St Joan Antide School Gudja (MLT), Sivas Bilim ve Sanat Merkezi, Sivas (TR), OŠ Vižmarje Brod Ljubljana (SLO), OŠ Đuro Pilar, Slavonski Brod (HR)
Ukupna vrijednost projekta: 101.888,00€
Od toga naša škola ima pravo iskoristiti: 15.980,00* €
Trajanje: rujan 2020. – rujan 2023.
Projektni tim
- Ivan Ilišević, voditelj projekta
- Ema Filajdić, koordinatorica pedagoških istraživanja
- Senka Jelić, koordinatorica za RN
- Darija Grgić, koordinatorica za RN
- Aleksandra Balen, koordinatorica za EJ
- Mirela Šprajc, koordinatorica za GK
- Mirta Malčić, koordinatorica za prirodne znanosti
- Igor Nikičić, koordinator operativnih aktivnosti
- Kolege/kolegice suradnici
Ciljevi projekta
- Podići svijest o važnosti promjene paradigme poučavanja i učenja u školi i zajednici
- Unaprijediti čitalačke i digitalne kompetencije učenika i učitelja te promovirati inovativne metode učenja
- Njegovati kritičko mišljenje i sposobnost riješavanja problema kod učenika
- Jačati Europsku suradnju između različitih škola
- Njegovati inkluzivne prakse unutar škola
- Razvijati shvaćanje i korištenje materinjih i stranih jezika
- Poticanje inkluzivnih aktivnosti u školama
- Razvijanje vještina učenika i učitelja
ZA UČENIKE:
- Izgradnja zajednice/suradničko učenje
Projekt omogućuje djeci unutar svake partnerske škole da rade zajedno kako bi proizveli svoju verziju karnevala ili festivala o kojima su naučili od drugih partnera. Projekt omogućuje djeci unutar svake partnerske škole da zajedno rade na proslavi vlastitog tradicionalnog festivala ili karnevala.
- Učenje o drugim kulturama/razmjena kultura
Djeca će otkriti više jedni o drugima dok uče o tradicijama drugih zemalja.Djeca u drugim partnerskim školama uče o sebi i svojoj kulturi.Djeca se uče umjetnosti sa svrhom. Djeca uče slikati, plesati, pjevati, izrađivati modele i snimati filmove za proizvodnju karnevala ili festivala. Njihovo učenje je stvarno i usredotočeno. Djeca razvijaju komunikacijske vještine.Umjetnost i njihov fokus moraju biti proizvedeni na način koji drugi mogu razumjeti. Time se razvija korištenje materinjeg jezika te znanje i uporaba stranog jezika
ZA UČITELJE
- Suradničko učenje
Učitelji će naučiti kako običaji njihovih zemalja i naroda mogu povećati razumijevanje ponašanja njihovog i drugih naroda.
Graditi će partnerske odnose s drugim školama u svrhu rada na projektu i budućim projektima.
Razumijet će da se umjetnost i kulturno nasljeđe mogu koristiti za razvoj govorničkih i čitalačkih aspekata materinjih jezika, informacijske pismenosti kao i poznavanja i razumijevanja stranih jezika bez negativnih utjecaja na redovite nastavne/predmetne kurikule.
Aktivnosti
U skladu s ciljevima projekta učitelji će proći edukaciju o poboljšavanju učinaka rada na području poučavanja kroz sadržaje koje poučavaju (svi predmeti predmetne nastave) te putem mobilnosti radi učenja, razmjene iskustva te primjere dobre prakse. S učenicima će se raditi spiralnim konceptom kroz 6 „faza/tema“.
Faze projekta
- 2020 Jesen – Božićni festivali diljem svijeta
- 2021 Proljeće – Uvod u festivale, proslava kulturnog nasljeđa
- 2021 Ljeto – Folklorni ljetni festivali
- 2021 Jesen – Zimski festivali
- 2022 Proljeće – Festivali boja
- 2022 Ljeto – Festivalska hrana, proslave i vjera
Rezultati
- Interaktivna web stranica
- Modeli koje će kreirati učenici
- Povećana znanja i vještine učitelja
- Povećana znanja i vještine učenika
- Digitalni materijali za poučavanje
- Razvoj kurikula svih uključenih područja poučavanja
- Suradnja na europskoj razini
POVEZNICE:
eTwinning:
CARNIVAL.pdf