Europski mjesec kibernetičke sigurnosti 2023. (ECSM – European Cybersecurity Month )
Učenici osmih razreda obilježili su Europski mjesec kibernetičke sigurnosti na nastavi Informatike
U našoj su se školi po prvu puta održavali Dani Erasmusa od 9. do 14. listopada 2023., koji su u znaku Europske godine vještina. Učiteljica informatike Anita Boroz, tim je povodom, za učenike osmih razreda pripremila aktivnosti iz područja informacijske i komunikacijske tehnologije koje su povezane s Europskim mjesecom kibernetičke sigurnosti koji se obilježava u mjesecu listopadu.
„Glavni je cilj mjeseca kibernetičke sigurnosti osvještavanje prosječnih korisnika o važnosti kibernetičke sigurnosti, promjena njihovog stava prema zaštiti te pružanje resursa koji im omogućavaju da se uspješno obrane od kibernetičkih prijetnji te smanje rizik od napada.„ Detaljnije možete pročitati na: https://www.cert.hr/aktivnosti/certhrecsm/
Prva aktivnost učenika bila je proučavanje objavljenih materijala: prezentacija, infografika i brošura sa web mjesta cert.hr o kibernetičkoj sigurnosti, a nakon toga su na podijeljenu Padlet ploču napisali svoje odgovore na sljedeća pitanja: Što je kibernetička sigurnost? Koje su kibernetičke prijetnje? Kako se zaštititi od kibernetičkih prijetnji? Koji su tvoji savjeti za zaštitu i sigurnost na internetu? U ovoj aktivnosti su iznijeli svoje zaključke i saznanja koja su usvojili proučavanjem objavljenih materijala u prethodnoj aktivnosti. Zadnja učenička aktivnost je bila analiza svih napisanih odgovora na Padlet ploči kroz razgovor i diskusiju s učiteljicom i drugim učenicima. Našu Padlet ploču možete pogledati na sljedećoj poveznici: https://osnovnaskoladjuropilar.padlet.org/anita183/europski-mjesec-kiberneti-ke-sigurnosti-yksmbrbhzteqddmh
S obzirom da je naša aktivnost ECSM službeno registrirana od strane učiteljice Anite Boroz, možete je pregledati na sljedećoj poveznici:
https://cybersecuritymonth.eu/countries/croatia/europski-mjesec-kiberneticke-sigurnosti-2023
Tekst i fotografije: Anita Boroz, učiteljica informatike