Etwinning projekt:
Razvoj emocionalne inteligencije kod učenika osnovnih škola 2024./2025.
Osnovne informacije o projektu:
Razvoj emocionalne inteligencije kod učenika osnovnih škola 2024./2025. nastavak istoimenog projekta koji se provodio tijekom šk.god. 2023./2024. Projekt je međunarodnog karaktera jer osim škola iz Hrvatske sudjeluju i škole iz Sjeverne Makedonije, Bosne i Hercegovine i Turske. Autor projekta je stručni suradnik Martin Hadelan iz Centra za odgoj, obrazovanje i rehabilitaciju „Podravsko sunce“.
Trajanje projekta: rujan 2024. – lipanj 2025. godine
Cilj projekta je razvijanje i poticanje emocionalne inteligencije kod učenika, a posebno osvješćivanje važnosti empatije i prihvaćanja različitosti. Područja rada u projektu su: socijalne vještine, komunikacijske vještine, emocionalna pismenost, vještine rješavanja problema, motivacija učenika, sigurno korištenje interneta, popularizacija učenja i mentalno zdravlje učenika. Planirane teme odrađivat će se putem radionica, predavanja, izrade plakata i prezentacija. Učenici će učiti o važnosti prepoznavanja vlastitih i tuđih osjećaja sa svrhom prevencije stigmatizacije i etiketiranja učenika kao i stvaranja školskog okružja prikladnog svim učenicima. Radionice o emocijama omogućuju učenicima spoznati da njihove emocije predstavljaju najosnovniji doživljaj sebe.
U projektu sudjeluju učenici 3.d razreda, a radionice s njima će odrađivati psihologinja.
Aktivnosti će biti evaluirane Evaluacijskim obrascem propitujući mišljenje o zadovoljstvu i ostvarenosti ciljeva projekta.
Ema Filajdić, stručni suradnik psiholog
