Etwinning projekt:
Razvoj emocionalne inteligencije kod učenika osnovnih škola 2024./2025.
Osnovne informacije o projektu:
Razvoj emocionalne inteligencije kod učenika osnovnih škola 2024./2025. nastavak istoimenog projekta koji se provodio tijekom šk.god. 2023./2024. Projekt je međunarodnog karaktera jer osim škola iz Hrvatske sudjeluju i škole iz Sjeverne Makedonije, Bosne i Hercegovine i Turske. Autor projekta je stručni suradnik Martin Hadelan iz Centra za odgoj, obrazovanje i rehabilitaciju „Podravsko sunce“.
Trajanje projekta: rujan 2024. – lipanj 2025. godine
Cilj projekta je razvijanje i poticanje emocionalne inteligencije kod učenika, a posebno osvješćivanje važnosti empatije i prihvaćanja različitosti. Područja rada u projektu su: socijalne vještine, komunikacijske vještine, emocionalna pismenost, vještine rješavanja problema, motivacija učenika, sigurno korištenje interneta, popularizacija učenja i mentalno zdravlje učenika. Planirane teme odrađivat će se putem radionica, predavanja, izrade plakata i prezentacija. Učenici će učiti o važnosti prepoznavanja vlastitih i tuđih osjećaja sa svrhom prevencije stigmatizacije i etiketiranja učenika kao i stvaranja školskog okružja prikladnog svim učenicima. Radionice o emocijama omogućuju učenicima spoznati da njihove emocije predstavljaju najosnovniji doživljaj sebe.
U projektu sudjeluju učenici 3.d razreda, a radionice s njima će odrađivati psihologinja.
Aktivnosti će biti evaluirane Evaluacijskim obrascem propitujući mišljenje o zadovoljstvu i ostvarenosti ciljeva projekta.
Ema Filajdić, stručni suradnik psiholog
Europska oznaka kvalitete
Nakon što je našem eTwinning projektu „Razvoj emocionalne inteligencije kod učenika osnovnih škola“, koji je proveden s učenicima 3.d razreda tijekom školske godine 2024./2025. dodijeljena Nacionalna oznaka kvalitete, s ponosom objavljujemo da smo osvojili i Europsku oznaku kvalitete!
Ovo prestižno priznanje dodjeljuje Središnja služba za podršku eTwinningu onim projektima koji su se istaknuli inovativnošću, pedagoškom vrijednošću, suradnjom među partnerima te kvalitetnom primjenom digitalnih alata.
Zahvaljujemo svim učenicima i partnerskim školama na suradnji i podršci. Ovo priznanje motivacija je za daljnje projekte i nastavak našeg puta prema inovativnom i kvalitetnom obrazovanju.
Ema Filajdić, psihologinja