DANI ERASMUSA 2025.
Europski tjedan programiranja 2025. (Code Week)
Obilježili smo tjedan programiranja na nastavi Informatike
U našoj su se školi održavali Dani Erasmusa od 13. do 18. listopada 2025. Učiteljica informatike Anita Boroz, tim je povodom, za učenike pripremila aktivnosti iz područja informacijske i komunikacijske tehnologije koje su povezane s Europskim tjednom programiranja koji se također održava od 11. do 26. listopada 2025. godine.
Europski tjedan programiranja je društvena inicijativa čiji je cilj na zabavan i interaktivan način svima približiti programiranje i digitalnu pismenost. „Učenje programiranja pomaže nam da shvatimo svijet oko sebe koji se brzo mijenja, proširimo svoje razumijevanje o tome kako funkcionira tehnologija te da razvijemo vještine i sposobnosti kako bismo istraživali nove ideje i bili inovativni.“ Detaljnije možete pročitati na sljedećoj poveznici: Join EU Code Week – Learn, Create, & Have Fun with Coding
Naša škola svoje je događaje dodala na kartu CodeWeeka 2025. godine. Učenici 6.d razreda sudjelovali su u obilježavanju tjedna programiranja 14.listopada 2025. godine na nastavi Informatike s učiteljicom Anitom Boroz. Prvo su rješavali izazov Beaver Arciever, a zatim Compute It. U ovim aktivnostima programiranja kroz igru, učenici su radili s ulaznim i izlaznim vrijednostima te strukturama grananja i ponavljanja.
Učenici sedmih razreda sudjelovali su u obilježavanju tjedna programiranja 15. i 17. listopada 2025. godine na nastavi Informatike s učiteljicom Anitom Boroz. Proveli su aktivnost „PYTHON – STRUKTURE I TIPOVI PODATAKA“ . Od početka nastavne godine učenici su programirali u programskom jeziku Python te na taj način usvajali ishode učenja nastave Informatike koji se odnose na domenu Računalno razmišljanje i programiranje. Učili su o različitim strukturama podataka, o radu sa znakovnim nizovima i primjeni funkcija i metoda u radu sa znakovnim nizovima. Učili su o listama i funkcijama i metodama za rad s listama. U tjednu programiranja učenici su rješavali kvizove za ponavljanje.
Učenici su proveli i aktivnost „UMJETNA INTELIGENCIJA“. Na početku su pogledali dva kratka videa. Tema prvog videa je umjetna inteligencija kako bi se pobliže upoznali s pojmom umjetne inteligencije, a u drugom videu je objašnjena razlika između umjetne inteligencije i robotike. Nakon toga učenici su radili aktivnost AI for Oceans u kojoj je glavni cilj bio upoznati se s pojmom strojnog učenja putem uvodnog kratkoga video te kroz samu iskustvenu aktivnost učenika rješavati zadatke razinu po razinu dok ne dođu do kraja aktivnosti: AI for Oceans – Code.org
Naše aktivnosti su registrirane i dodane na CodeWeek kartu te ih možete pogledati ovdje:
https://codeweek.eu/view/1306477/programiranje-kroz-igru
https://codeweek.eu/view/1306499/python-umjetna-inteligencija
Tekst i fotografije: Anita Boroz, učiteljica informatike