„Live Our Values — Debate: Does Social Media Connect Us?“
Cilj radionice bio je razvijanje komunikacijskih vještina na engleskom jeziku, poticanje kritičkog mišljenja te razumijevanje i primjena europskih vrijednosti, među kojima se ističu poštovanje, tolerancija, solidarnost i raznolikost.
Učenici su se podijelili u dva tima i raspravljali o tome pomaže li društvene mreže mladima u razumijevanju drugih kultura. Tijekom debate, učenici su koristili jasnu strukturu iznošenja argumenata (izjava + razlog + primjer) te su aktivno slušali i reagirali na stavove protivničkog tima.
Neki od argumenata koje su učenici koristili bili su:
Tim ZA društvene mreže:
Omogućuju povezivanje s mladima iz drugih zemalja.
Pomažu u učenju o tradicijama i običajima različitih kultura.
Omogućuju razmjenu iskustava i ideja.
Omogućuju svakodnevno upoznavanje različitih jezika i kulturnih običaja.
Tim PROTIV društvenih mreža:
Ponekad prikazuju netočne ili iskrivljene informacije.
Mogu širiti stereotipe i predrasude.
Ne zamjenjuju stvarno iskustvo i neposrednu međuljudsku komunikaciju.
Mogu izazvati nesporazume ili sukobe među korisnicima.
Na kraju radionice, učenici su donijeli zaključke o ulozi društvenih mreža u međukulturnoj komunikaciji te o tome kako se vrijednosti Erasmus programa mogu primijeniti u svakodnevnom životu.
Radionica je omogućila učenicima da kroz igru, suradnju i raspravu na engleskom jeziku razviju svoje komunikacijske i kritičke vještine, bolje razumiju važnost povezivanja s drugima te osvijeste praktičnu primjenu europskih vrijednosti u suvremenom društvu.
Učenici 8.c razreda i učiteljica Sara Dujmić