Osnovna škola „Đuro Pilar“, Slavonski Brod

Učenici 3.c susreli su se s pojmom poduzetnika i poduzetništva, promišljali su o tome što poduzetnici rade i kako se pripremaju za svoj posao. Razgovarali su o idejama i kako se one mogu provesti u djelo te kako se one mogu naplatiti ili kako se na ideji može zaraditi. Učenici su doznali informacije o koracima u realizaciji poduzetničke ideje, prepoznali su  važnost odgovornog poduzetništva i ulogu novca u realizaciji ideje. U razredu je osmišljen zadatak – izrada mirisne soli i  reklamiranje.

Naravno, svi znamo kako u svijetu postoji lažne vijesti i lažne reklame. Treba ih znati razlikovati koristeći vlastiti razum, ali nekad je to teško jer ima jako uvjerljivih lažnih reklama. Lažne vijesti (fake news) odnose se na informacije koje ne odgovaraju činjenicama (nepostojeće ili iskrivljene činjenice). One su često namjerno izmišljene i distribuirane radi obmanjivanja s ciljem da osoba povjeruje u neistine ili sumnja u prave činjenice. Lažne vijesti su kratkog životnog vijeka, ali imaju širok doseg.  Razgovarali su o važnosti istine u reklami vlastitog proizvoda.

Učenici su izradili lažnu vijest kako bi se zabavili i isprobali novi digitalni alat koji je jako zanimljiv.

Učenici Projektne skupine u digitalnom alatu Microsoft Create izradili su reklamu, a u digitalnom alatu Class Tools pronašli su kako izraditi lažnu vijest.

 

Maja Badanjak Butković

 

https://wakelet.com/wake/sPvRFKcBPBO8jWKg2ORdQ

Skip to content