Edukacija za ravnatelje, stručne suradnike i učitelje:
ZAJEDNO NAPRIJED
27. veljače 2025.
U svrhu ostvarivanja ciljeva školskog Erasmus+ projekta Forward Together koji za primarni cilj ima inkluziju i raznolikost učenika s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama u našoj školi je 27. veljače 2025. godine održana edukacija za ravnatelje, stručne suradnike i učitelje. Projekt Forward Together provodi se u sklopu Akreditiranog projekta br. 2023-1-HR01-KA121-SCH-000127076.
U prvom dijelu edukacije, ravnatelj Igor Nikičić sudionike je pobliže upoznao s temom: “Benchmarking” u obrazovanju; Što možemo naučiti od Finske i Estonije? Edukacija je nastala kao rezultat strukturiranog tečaja naziva “Best Practices Benchmarking” kojega je ravnatelj pohađao tijekom srpnja 2024. godine. Ravnatelj je sudionicima prenio ključne informacije o sustavima ovih država, kao i razlikama naspram onog u RH te dodatno podijelio svoja iskustva i preporuke.
Drugi dio edukacije bio je posvećen temi: Da, ja to mogu! Inkluzija učenika s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama. Radionicu su vodile psihologinje Ema Filajdić (OŠ „Đuro Pilar“, Slavonski Brod) i Željka Mendek Ocelić (OŠ Hugo Badalić, Slavonski Brod). Psihologinje su tijekom listopada 2024. godine pohađale istoimeni strukturirani tečaj u Ljubljani te su sada imale prilike prenijeti stečena znanja i vještine s tečaja. U ovom dijelu edukacije sudionici su dobili informacije o tome što je inkluzija kao i načinima rada s učenicima s teškoćama u razvoju u školskom okruženju. Radionica je uključivala predavanja i praktične primjere vježbi koje je moguće svakodnevno primjenjivati u redovitim i posebnim razrednim odjelima.
Edukacija je bila vrlo uspješna, a sudionici su stekli nova znanja koja će im koristiti u daljnjem profesionalnom razvoju. Tijekom edukacije obuhvaćene su ključne teme koje omogućuju razvoj vještina i bolje razumijevanje izazova s kojima se susreću u radu. Sudionici su pohvalili kvalitetu sadržaja i istaknuli da će naučeno moći primijeniti u svakodnevnom radu u školi. Ovaj oblik edukacije predstavlja značajan korak naprijed u unapređenju stručnih sposobnosti svih uključenih.
Ema Filajdić, psihologinja